Pancake

Så är det ibland

Publicerad 2011-06-15 06:13:13 i Allmänt

Jag är sån att jag alltid försöker tänka positivt och vända dåliga tankar till bra tankar osv. Oftast lyckas jag, men inte alltid. Som igår, det var en dålig dag på det stora hela. Jag var trött, hade mens, kände mig sliten, och på det så händer det massa crazy grejer runt om kring som man blir påverkad av, fast man försöker att inte bli det.

När jag går och lägger mig har jag alltid en stund för mig själv och mina tankar, och tänker då på massa bra och roliga grejer och så tänker jag på hur tacksam jag är över mitt liv osv. Det är skönt att somna nöjd och glad, men inte ens det orkade jag göra igår kväll. Jag drog bara täcket över huvudet och stängde av hjärnan. Orkade inte tänka alls.

När man inte är helt 100 så blir man skör och det är svårt att slå bort dålig energi.
Vaknade med samma känsla idag. Sovit dåligt, ont i ryggen och jättetrött.
Men men, jag tänker positivt och ska se till att den här dagen blir bra.
Darling jobbar hela dagen och kommer inte hem förren sent, men sen efter det är han ledig i 5 dagar, tack tack tack säger jag! Behöver verkligen det nu känner jag. Få sova, tanka massa bra energi och kärlek, sen få lite avlastning här hemma med allt.

Ska nog slå till på stort och börja morgondagen med en massage. Har ju ett presentkort som ligger och väntar på att bli användt!


 

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2011-06-15 06:46:30

Det är helt ok att ibland vara orkeslös och trött! Hur skall man annars kunna njuta av alla de fina dagarna?! Puss gumman och njuuut av massagen!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela