Pancake

PMS

Publicerad 2011-06-14 09:00:42 i Allmänt

Känner mig lite off.
Började redan i går kväll. Kanske för att jag har mens helst av allt ville ligga i soffan och äta choklad, men i stället låg och knaprade på morötter. Jag var typ sur för att jag inte "fick" trycka i mig en 200 grams marabou chokladka. Eftersom att jag bara låg och var off så jag gick och la mig redan typ 21,15. Men sen sov jag jättedåligt hela natten, vaknade och frös hela tiden.
Blä.
Nu idag känner jag mig fortfarande lite surig. Inte ens kaffe och morgonläsning av favoritbloggarna har hjälpt. 
Men.
Jag ska bara sitta nån liten stund till och sura, sen ska jag skaka av mig och ta tag i den här dagen.

Darling jobbar hela dagen och ska efter jobbet ut på galej så jag och Lilla Barnet är solo. Tur att Svägerskan bor här och kommer hem efter jobbet och äter middag med oss. 
Jag tänker bojkotta TV´n idag och bara poppa musik och lyssna på radio. 
Tvätta och fixa lite här hemma, gå ut och promenera i solen, klippa och klistra är dagens plan. 

Tjingeling och ha en trevlig dag på Er!
 

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2011-06-14 17:02:22

Va??? Har inte ens andras bloggar hjälpt??? THAT is crazy!!! ;) Hoppas du snart är piggelin igen! PUSS

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela