Pancake

No more potato

Publicerad 2011-07-05 10:36:14 i Allmänt

Wow, LillHjärtat sov till 8 idag, lyx!!! Skönt att få sova länge :-) Jag är så tacksam över att hon sover så bra, och att hon gjort det sen hon föddes. I går somnade hon vid 8 och sov till 8. Perfekt, man får andas ut på kvällen och få lite egentid och man får sova "länge".

"Egentid" finns ju knappt numera. Min egentid är typ när jag jobbar en dag i veckan, då på tunnelbanan är den tid jag får sitta och njuta av lugnet och läsa en tidning eller bok. Visst, man har ju lite egentid på kvällen när hon somnat å så, eller när hon sover middag, men det är inte samma sak. Då är man trött och det finns alltid massa saker man ska passa på och göra då. Och visst, jag smiter iväg ibland på massage och lite sånt, men det kan man ju inte göra allt för ofta, då går man ju i konkurs.

Darling har ju sin Fotboll han går på och sen går han på lite konserter då och då och har kul. Men jag har ju typ inget intresse direkt, så som fotbollen tex. Så för att komma ut lite så ska jag börja träna nu har jag tänkt. Dels för att då som sagt komma hemifrån lite och sen framför allt- min rygg. Jag har ju så ont i ryggen mellan varven, och så kan man ju inte ha det när man är 35!!!
Som den lilla Thailänskan sa i fredags när jag var på massage:
Veelly stiff baaaaaack, veelly stiff baaaaaack!
Så på torsdag kör jag igång, då har jag bokat in en dejt med En Stefan- han är personlig tränare på Planet Fitness. Ska köra på här nu i sommar, passa på när Darling har massa semester.  

Det ska bli riktigt kul att köra igång med träningen! Har varit soffpotatis aldeles för länge nu!

Kommentarer

Postat av: leopardia

Publicerad 2011-07-05 13:55:15

Det ska bli jättespännande att få höra allt om träningen sen!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela