Pancake

Nu får det vara nog

Publicerad 2011-07-17 08:46:21 i Livet

Igår när jag och LillHjärtat var ute på en liten promenad så bestämde jag mig för en sak. Det här ska bli den bästa sommaren. Jag ska inte låta andra människor förstöra min sommar. Punkt. Rensa bort massa skräp i livet och njuta av nuet ska jag göra. Ska lägga fokus på vad jag vill och hur jag vill vara.

Jag har varit så ledsen för det ena och det andra, men fan, nu får det vara nog. Orka slösa bort den här sommaren då jag är mammaledig på att vara ledsen lixom.
Nä fan, jag skiter i det och lägger fokus på att vi i vår lilla familj har det bra. För vi har det bra. Oförskämt bra faktiskt.

Jag har världens finaste familj som jag älskar,
Darling är fantastisk och LillHjärtat helt underbar
Vi bor jättebra
(även om jag vill bo i ett stort hus- allt har sin tid, det kommer)
Vi har pengar (det är inte inkomsterna som gör det, det är utgifterna :-))
Vi är friska och lyckliga och glada.

Vad mer kan man begära lixom?



Den här otroligt fina komentaren fick jag för ett tag sen på bloggen av en vän:

Du är kanske den klokaste och mest närvarande person jag känner!!
Stor kram och kärlek till dig!!

Wooow lixom! Blev helt varm i hjärtat av den fina komenataren!
Den var från en gammal kollega som jag inte direkt umgås med nuförtiden men som ändå finns där i perferin. En härlig tjej som jag är tacksam över att få ha lärt känna. Tack vare hennes blogg så har jag lite koll på hur hon och hennes fina familj har det oxå (Gud va bra det e med bloggar).

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och möta den här dagen som jag tror kommer bli en bra dag!
Kram!

Kommentarer

Postat av: leopardia

Publicerad 2011-07-17 09:08:58

Och du är så otroligt vacker som person. En av de mest omtänksamma och snälla personer jag känner! Tänk vilken tur vi har, som får ha dig i våra liv! Puss!

Postat av: Panki

Publicerad 2011-07-17 10:17:33

Nämen oj, va du är snäll! Puss puss, och glöm inte att du e bäst :-)

Postat av: penny

Publicerad 2011-07-17 17:35:48

Härligt, du gör precis som man ska. Vänder på situationen och väljer hur du vill ha det!!!



Good for you <3



kraaam

Postat av: Tess

Publicerad 2011-07-17 18:43:37

Hurra för fina och positiva vänner!!!

Kärlek till dig!

Postat av: Anneli

Publicerad 2011-07-17 19:03:29

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/july/sondag-dagens-blogg-2.html#comment

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-07-17 19:13:12

Hej fin blogg.

Kolla gärna in min blogg, kanske lämna en kommentar?

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-07-17 20:16:00

kolla gärna in min nya blogg :)

Postat av: Linda

Publicerad 2011-08-14 21:00:59

Jag är såå glad att jag hittat din blogg och får ta del av ert liv på avstånd! TACK för din positivitet och värme! Jag har lärt mig om mig själv genom dina kloka ord! Hemligheten är numer min bibel ;)

Kram vännen!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela