Pancake

Semestertider

Publicerad 2011-07-30 12:31:24 i Allmänt

Har inte varit så aktiv här på lilla Bloggen, vi har semester här hemma och att sitta framför datorn känns inte direkt som prio 1. Hänger med och läser era bloggar även om jag varit dålig på att komentera dom.

I love semester. Den här sommaren blev inte alls som man tänkt sig, det har varit lite crazy banana, men som jag har skrivit förut så tänker jag inte låta det som händer runt omkrigt förstöra min sommar. Saker som händer händer, och man får snällt gilla läget.
En sak har jag lärt mig iaf, man ska inte lita på någon annan än sig själv.
Svårt att förklara såhär i bloggen men from nu så är det jag och min familj som gäller, jag tänker inte släppa in någon annan. Det är det som räknas, familjen lixom. Min fina familj som består av världens finaste man och den underbaraste dottern :-)

Semestern började med att vi var på Bröllop. Min lillasyster gifte sig på ett slott i södermaland. Det var ett trevligt litet bröllop:

Det blev en härlig solig dag och brudparet var otroligt vackra



Lillhjärtat hade på sig en fin klänning med hatt som Fina Aluc stickat

Slottet låg fantastiskt vackert till, precis vid en sjö. Jag älskar sånna här miljöer, och när jag drömmer om hus är det typ det här jag drömmer om



Vi sov kvar och fick bo i ett jätte fint hus som låg i anslutning till slottet. Nu som känner mig väl vet att vita stenhus med pelare är mitt bästa, så gissa om jag trivdes? Det var så himla trevligt och vackert, och som sagt, precis så som jag vill bo :-)



Jag är ju en frukostmänniska och älskar att äta frukost. Så gissa om jag gillade den här frukosten efter att knappt ätit "riktig" frukost på evigheter (kör ju min herba shake)

Nu ska jag gosa med mina finaste. Kram och ha en trevlig helg på Er!

Kommentarer

Postat av: leopardia

Publicerad 2011-07-30 13:41:30

så jobbigt det verkar, alltihop. vet inte om jag ska ta åt mig eller inte, men vilken härligt vacker miljö de gifte sig i iallafall.

Postat av: Panki

Publicerad 2011-07-30 14:51:23

Du ska inte ta åt dig hjärtat :-)

Puss

Postat av: Tess

Publicerad 2011-07-30 14:52:19

Ser helt fantastiskt ut!

Och det är helt rätt att våra familjen!

Kärlek till er!

Postat av: penny

Publicerad 2011-07-30 22:51:15

Vad underbart att börja sommaren med ett vackert bröllop :) Jag älskar bröllop!!!Jätte fina bilder du delar med dig av också ;)



kram :D



Postat av: louise

Publicerad 2011-07-30 23:02:05

jätte fina bilder :)

jag tar åt mig..

ha en underbar semester <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela