Pancake

Pool- Ja tack

Publicerad 2011-07-01 08:46:55 i Allmänt

Åh villken härlig dag jag och Lilla Barnet hade igår!

Solen sken och det var en riktigt härlig sommardag! Vi åkte hem till Fam Aluc och hängde där hela dagen. Dom bor i hus och har en stor terass med en liten pool på tomten. Lyx big tajmo. Jag sa det till  dom att så bra som dom har det så kan dom ju typ aldrig klaga på nåt. Jag förstår att dom inte behöver åka utomlands på semsterer-
Pool is the shit helt enkelt!
Det är så kul oxå att dom är så förtjusta i Lilla Barnet och ställer upp så mycket för oss. Vi ska tex ha Lilla Barnets Namnkalas hemma hos dom. Jag är otroligt tacksam för att dom finns i mitt liv :-)

Dom kör ju oxå Herba så Fikabrickan såg ut såhär:



Lilla Barnet (som jag nog ska börja kalla LillHjärtat ist) var ingen badkruka:



Idag skiner inte solen, men jag känner på mig att den här dagen kommer bli minst lika trevlig som gårdagen. Jag ska börja dagen med att åka S-Centrum och få massage. Jag fick ju en timmes Thaimassage på favvostället av min söta Svägerska E när jag fyllde år. Efetr det ska jag ta en sväng och kika lite i affärer och kanske shoppa nåt kul.

Hoppas ni alla får en härlig dag!

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2011-07-01 11:16:41

Haha! Aluc.... :) ja, Dom är ju för härliga! Mysigt med poolhäng! Hälsa så mycket! Nu skall vi till Helsingborg! Puss puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela