Pancake

Namnkalas

Publicerad 2011-07-12 10:49:30 i Lilla Barnet

Hade Namnkalas för LillHjärtat i helgen hemma hos Familjen Aluc. Det blev ett trevligt Kalas med massa nära och kära. Trots att jag var lite ledsen för att några som var viktiga för mig saknades så var det jättetrevligt och jag är tacksam att så många ändå kom i dessa semestertider.



Vi spenderade hela helgen hos Aluc´s och det blev massa solandes och badandes, vi grillade, hängde och bara hade det trevligt! Kändes som en liten minisemester.
Inte för att vi var direkt utvilade när vi kom hem, snarare tvärt om! Herre gud, uppe till 1 på natten, bara det lixom. Det var lääängesen kan jag säga. Det var även längesen man drack ett par glas vin. Så man var bra mör när man kom hem.

Kommentarer

Postat av: leopardia

Publicerad 2011-07-12 12:47:27

Jag fick ryggskott idag, som straff för att jag saknades på namnkalaset... Eller jag vet ju iofs inte om jag var saknad, men frånvarande iallafall. Så nu kan du sluta köra voodoo :)

Hon är så galet söt, Lillärtan!

Postat av: Fiafidolin

Publicerad 2011-07-12 14:49:33

Vad fint ni såg ut att ha det :)

Synd att jag jobbade... (inga semestertider för mig inte...)

Men, är det Anneli i jeans?? Har jag nog aldrig sett förut tror jag!

Puss

Postat av: Tess

Publicerad 2011-07-12 21:07:56

Vad mysigt ni såg ut att ha det!!!

Lilla Emelie är ljuvligt söt!!!

Kärlek till er! <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela