Pancake

En Ford?

Publicerad 2011-07-04 20:44:50 i Allmänt

Jag: Du älskling, nästa tisdag har jag bokat in en tid hos frissan efter träningen. Det är jättedyrt men jag tänker faktiskt unna mig det ändå. Så du vet.
Darling: Ja men det är klart du ska unna dig det älskling
.

Mohaahaha, tur att han inte vet vad det kostar, för då kan jag lova att det inte skulle låta sådär *fniss*
Ska bli spännande och se hur det här Reidarhåret blir, återkommer med resultatet sen.

Det har varit crazydays, jag har varit pms:ig (dvs grinig, kort stubin och låg), jag har haft huvudvärk/migrän (pg av vädret) och jag har varit ledsen och arg (pg av andras knas) och så har jag haft ont i ryggen och sovit dåligt. Phu, helt slut. Sen ska vi ha Namnkalas för LillHjärtat i helgen, och fast jag har läget under kontroll så blir jag stressad över det.

Men skit på det, jag ska inte gnälla, jag är frisk, lycklig och tacksam över att ha det så bra som jag har det.
Jag har det oförskämt bra faktsikt.

Å bil ska jag köpa. Herre gud va jag har det bra. Är inne på att köpa en Ford av något slag. Funderar även på att gå till en "Bilfirma" och köpa en i stället för att köpa av en privatperson på Blocket. Blir ju lite dyrare, men fan, det känns enklast så. Men jag vet inte, har inte bestämt mig än.

Så Puss å kram på er, nu ska jag krypa under täcket och äta popcorn och njuta av ensamheten. LillHjärtat sover, Darling och InneboendeSvägerskan är på Grönan. Ensammys is the shit.

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2011-07-04 22:47:33

Jag skulle nog också satsa på en bil via en bilhandlare snarare än en från Blocket! Spännande! Puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela