Pancake

Kärlek

Publicerad 2011-01-30 23:42:31 i Allmänt

Jag pussar på mitt barn minst 1000 gånger per dag. Och om jag hann så skulle jag pussa det dubbla.

När hon somnar tänker jag phu, nu har jag tid att sova, fixa och göra allt man ska, sköönt. Men så längtar jag ändå tills när hon vaknar så jag får gosa med henne.

Ibland slår det mig att men gud, hon kommer inte försvinna i morgon, nästa vecka eller nästa månad, hon kommer att vara kvar i mitt liv läääänge :-) Då blir jag helt varm i hjärtat och rörd till tårar!

KÄRLEK

Kommentarer

Postat av: Gunilla

Publicerad 2011-01-31 22:36:10

Kärleken till ens barn är det största som finns på denna jord, i detta universum!! Finns inget som är större.

Kram å må gott

// Gunilla

Postat av: Tess

Publicerad 2011-02-02 19:36:05

Åh!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela