Pancake

Sova är härligt!

Publicerad 2011-01-11 11:53:54 i Allmänt

Är så nöjd med hur mina nätter ser ut nu! Emelie somnar runt 24, vaknar och äter runt 5, vaknar och går upp runt 9. Jag får lixom sova 5 timmar i sträck, lyx!!! Men men, man ska väl inte ropa hej, för det kan väl snabbt ändras antar jag... Men jag njuter så länge det håller i sig :-)
Första natten hon sov så länge fick jag mjölkstockning i ena bröstet och det resulterade bla i att jag hade feber ett dygn, och det kan jag säga, det var inge kul!! Man mår så dåligt, har sån frossa och det enda man vill är att ligga under sina två täcken med värmedynan på det onda bröstet och sova. Men har man en liten bebis så måste man ju ge den mat och det är inte så kul just då faktsikt. Och speciellt inte på kvällen när lilla bebisen är extra kinkig och jobbig...  
Men men, det var det väl värt nu när man får sova mer :-)


Napp, det är en bra grej, gud så mycket enklare och lättare vissa saker har blivit sen vi introducerade nappen :-)

Kommentarer

Postat av: Gunilla

Publicerad 2011-01-11 12:02:10

Söötis Emelie!



Kram å må gott



// Gunilla

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela