Pancake

2010, hur blev det egentligen?

Publicerad 2011-01-01 17:08:14 i Lista

Det här skrev jag förra året vid den här tiden:

2010 ska bli mitt bästa år har jag bestämt.

2010 ska Jag:

*Bli Rik
Är redan rik på Kärlek, och egentligen är inte pengar så viktigt för mig, men eftersom att 2009 va ett soft år där tid var viktigare än pengar så är jag nu sugen på att jobba på och bli riko.

Ja rik och rik kan jag väl inte påstå att jag blev... Rik på kärlek, men kanske inte på pengar.


*Hitta en lokal till min salong

Vill ha eget, där JAG bestämmer och har det som JAG vill.


Höll ögon och öron öppna efter lokal, men engagerade mig inte så mycket i det...


*Komma i form
Hej då godis och Hej gymmet.


Nja, hade ju som ambition att va ifrorm tills vårat bröllop, men nja, så blev det väl inte riktigt...


*Resa mycket
Planen so far är Dubai England och Turkiet tror jag.


Dubai och Turkiet blev det, och hade jag inte blivit gravid hade vi nog hunnit med England oxå


*Ge jättemycket kärlek till min Darling
Det gör jag iofs redan. Men relationer är färskvara som man måste underhålla, så det ska jag fortsätta med.


Det har jag gjort :-)


*Umgås mycket med nära och kära
Har varit dålig på att höra av mig till nära och kära det här året känner jag, ska bli bättre!


Tror jag blivit lite bättre på det...


*Köpa bil
Dvs Darling tar körkort och vi delar på Bilansvaret.


Nope, ingen bil... Lika bra det, så spar man lite pengar för gud så dyrt det är med bil...


Det blev iaf mitt bästa år hitills. Jag gifte mig med mannen jag älskar och exakt 9 månader senare fick vi en dotter. Jag är otroligt tacksam över att ha haft sån tur att ha träffat Darling, och att vi har det så bra tillsammans.



Häng vid Poolen på vår fantastiskt trevliga bröllopsresa

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela