Pancake

Sol är härligt

Publicerad 2011-01-19 16:37:52 i Allmänt

Villken härlig dag... Nuförtiden blir man nöjd över så lite. Det här har gjort mig glad idag:


Jag piffade till mig lite, smink och parfym- det är inte varje dag nuförtiden

Jag var i Kista en sväng

Jag drack en supergod Cappuccino

Jag gick lite i affärer och strosade

Jag tog en promenad hem i det underbara vädret, sol och blå himmel :-)


Var på BVC, lilla tjejen är fortfarande liten och går väl inte upp så mycket som dom tycker hon borde. Så i stället för att njuta av att hon sover från 24 till 6,30 ska jag ställa klockan och gå upp och mata henne vid 4. Men men, sova får man göra när man blir pensio.
Hon är nu 53,5 cm lång och väger 3400g.
Fattar dock inte vem hon ärvt det ifrån, varken jag eller Darling är ju direkt undernärda mohahaha! 

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2011-01-19 18:11:58

Härligt!!

Appropå vikten - jag hade samma dilemma med E! Fick inte sova om natten utan ge honom mat på bestämda tider... Jösses då blev han världens matmonster och ville äta massor :D IDag är han långt ifrån "liten" ;)

Lycka till med lillfisan!

Postat av: Elva

Publicerad 2011-01-19 19:38:26

Vad kul att få se din privata blogg! den är ju mycket roligare :)

Hon måste vara rätt smal Emelie.

Saga är en riktig bautabebis med sina 56 cm och 5 kg. Ungen är ju bara 5 veckor för jösse namn!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela