Pancake

Ett leende på morgonen gör hela dagen!

Publicerad 2011-01-15 11:07:27 i Allmänt

Igår hade vi en mäklare hemma för värdering. Man fick en fri värdering och ett presentkort på Designtorget värde 250:- och det vill man ju ha i dessa "fattiga" tider :-)
Och nån gång vill man ju flytta, så det skadar ju inte att få lite koll på hur det ligger till. Hon tyckte vår lägenhet var såååå fin och smakfullt inrett. Hon tippade på att den iaf skulle gå på minst en mille. Det lät ju bra. Bara man inte går med förlust så är jag ju nöjd.
Frågan är ju bara sen vart man ska flytta..? Jag vill ju ha ett stort hus och det har man ju inte direkt råd med här i stockholm, så jag kan ju tänka mig att flytta lite längre bort, men det vill absolut inte Darling. Suck.

Gårdagen spenderade jag förutom när mäklaren kom mest i soffan med värmedynan på magen, hade så jäkla typ mensvärk. Idag känns det bättre, men har istället huvudvärk och är sjukt trött.
Men men, så är väl småbarnslivet, ingen  vila ingen ro. Typiskt oxå att Emelie är inne i nån mammig period där hon helst bara vill ligga i min famn och mysa, visst, det är ju härligt, men jobbigt en hel dag att inte kunna lägga ifrån henne.

Men hur jobbig ens barn än är, när man får ett leende av det lilla barnet så bara dör man ju, man smälter verkligen. Det är så jäkla härligt! Det finns lixom inget som slår det.

Vägde mig igår och jag har gått ner typ 13 av mina 15 gravidkilon. Känns bra. Ser fram mot att gå ner så man kommer i jeansen!! Nu är jag extremt trött på att gå omkring i mjukisbrallor! Men det blir ju så, jag är mest hemma, då är det mjukisbrallor av alla olika slag, sen ammingsbara linnen. Är som sagt sjukt trött på det. Öch dessutom har jag inte färgat håret på evigheter, och vaxa, vad är det?
Tur ändå att det är vinter så man kan fluffa runt här hemma och bara vara som man är.

Kommentarer

Postat av: leopardia

Publicerad 2011-01-15 18:58:44

Jag kan komma över någon dag, så kan jag vi umgås och jag kan ta och bära runt på bebisen, så kan du färga håret och pilla med saker du vill göra...

Postat av: Panki

Publicerad 2011-01-15 22:43:06

Välkommen när du vill :-) Dom enda planerna jag har för nästa vecka är på onsdag, annars har jag typ noll planerat.

Postat av: Linda

Publicerad 2011-01-16 00:12:10

Bra jobbat! Emelie är ju inte så många veckor och så har du bara 2kg kvar :D

Spännande med mäklaren! Du får bearbeta gubben lite så bor ni snart o hus ;)

Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela