Pancake

Ordning och reda

Publicerad 2011-02-14 14:38:28 i Hälsa

Men kära tider, det är ingen som helst ordning på det här med banteriet! Dom sista två veckorna har varit katastrof. Så kan vi ju inte ha det, nu blir det nya friska tag!
Nu när jag inte ammar vidare mycket kan man ju inte räkna med en extra skjuts lixom, så nu måste jag helt enkelt lägga in en högre växel!

Jag ska köra tricket att planera vecka för vecka här på LeBlogg, så varje söndag ska jag göra en plan inför veckan, och sen checka av veckan som varit. Så får det bli.

10 kg till sommaren- Nu kör vi!





Planen inför vecka nr 1:

Mat:
Äta bra och nyttig mat i lagom mängder. Äta vad jag vill en dag.

Motion:
Promenadbandet
10 min varje dag
Magtrimmaren (en sån här grej man tränar magen med, typ sit-ups) 2*25 
Långpromenad 4 dagar (med resarvation för att om det är sjukt kallt typ -20 så blir det inga
promenader)


 

Kommentarer

Postat av: ia

Publicerad 2011-02-14 15:25:31

Go girl! Det fixar du lätt!

Hejar på dej!

Postat av: Linda

Publicerad 2011-02-14 20:04:08

Det fixar du! Med en plan blir allt så mycket lättare med!

Postat av: Elva

Publicerad 2011-02-14 23:54:16

Å jösses vad det är tråkigt att banta. Själv kör jag på Herbalife när jag vill gå ner lite i vikt. Det är ju dessutom gott. Har starka funderingar på att starta med det snart igen. Det är ju alltid de där sista fem kilona som helt enkelt bara sitter där...



Ang mani så är de jättebra att ha ur produktionssynpunkt. Men det funkar ju bara så länge min man ställer upp. Om han skulle börja sura så skulle det verkligen bli jättejobbigt.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela