Pancake

Tröttmössa

Publicerad 2011-02-09 09:17:48 i Allmänt

När jag var gravid så slutade jag dricka kaffe, för jag mådde så jäkla illa av bara lukten. Då tyckte jag att det var så skönt att inte dricka kaffe, för jag har alltid varít en kaffedrickerska. Det kändes fräscht och befriande på nåt sätt att inte dricka kaffe.
Sen började jag dricka nån kopp ibland, om det var nåt speciellt typ.
Men nu, nu e jag så jäkla trött hela tiden, så jag måste dricka flera koppar om dagen!! Jag kan sätta på kaffe kl 9 på kvällen lixom, jag har gått all in verkligen.


Ska till Kista och träffa E snart, då ska jag njuta av gott kaffe!

Bloggade ju förut om att vi skulle skriva upp hur mycket pengar vi la på mat en månad. Jag var duktig och skrev upp allt noga i början, men dom sista dagarna slarvade jag. Men man kan väl säga att vi handlade mat för ca 3500:- Då har Darling ätit ute typ en dag i veckan när han jobbat.
Det känns väl helt ok, vi äter ju den mat vi vill, vi snålar inte direkt.
Så här skriver konsumentverket:
Maten kostar drygt 1 500 kronor per vuxen och månad om du är kvinna och ytterligare några hundralappar om du är man.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela