Pancake

Söndagsmys

Publicerad 2011-02-06 17:24:12 i Allmänt

Villken härlig dag jag haft!

Promenad i solen med stora familjen och sen hem till Lo där det bjöds på blåbärspaj. 
Väl hemma igen fick jag egentid och låste in mig i badrummet där jag tog ett långt och skönt bad med nya Amelia



En oläst tidning och ett lyxigt badskum- livskvalitét påhög nivå!
 
Som om det inte var nog, efter badet stängde jag in mig i sovrummet och drog för gardinerna, fluffade in mig under duntäcket och sov en halvtimme. Så fantastiskt skönt att få sova middag! 

Nu har Darling egentid och kollar på fotboll. Jag ska vakna till lite här och sen sätta igång med söndagsmiddagen- stekt falukorv och mackisar. 

 

Kommentarer

Postat av: ia

Publicerad 2011-02-07 06:30:18

Åh så skönt att få rå om sig själv!

Det är du värd! Bara genom att ta ett skönt bad så har man laddat upp batterierna bra.

Postat av: Linda

Publicerad 2011-02-07 07:19:28

Vad skönt!!! Att ladda batterierna är ett måste! Stor kram

Postat av: Elva

Publicerad 2011-02-07 11:47:03

Amelia är faktiskt en riktigt bra tidning. Jag fick den gratis av dem ett halvår. Tyvärr är jag så himla dålig på att läsa tidningar så många av dem ligger ändå olästa.



Ang vagn så kan jag varm rekommendera den om ni skaffar ett barn till.Supersmidig och lätt att köra.

Sen vet jag ju inte hur det blir när Saga blir äldre men nån gång ska väl Alpha börja gå själv oxå...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela