Pancake

Never ending story...

Publicerad 2011-02-18 22:04:48 i Allmänt

Ni som läst min blogg ett tag vet ju att jag varit sjukt rädd för tandläkaren. Idag när jag var där för att göra det sista på en rotfyllning så tänkte jag när jag kom dit:
Men gud så skönt, jag kommer att få ligga i den där stolen i en timme, villken lyx, har jag tur somnar jag oxå :-)

Då vet man att:

1. Jag är jävligt trött
2. Min tanläkarskräck är över

Sen att det tog 1½ timme, var extremt obekvämt och att han inte lyckades bli klar är ju en annan sak...

Han lyckades ju inte fixa tanden helt, så jäkla typiskt, det var det absolut sista jag hade kvar med den här tandhistorien, suck. Men men, inget att hänga läpp över.
Jag hade ingen kalender med mig så jag kunde inte boka ny tid på en gång utan jag ringde när jag kom hem. Då sa hon i Receptionen:
Som du förstår så har vi ju ingen tid nu närmaste tiden, utan det blir först i April.
Eh, varför skulle jag förstå det..? Puckade tant! :-/

Kommentarer

Postat av: leopardia

Publicerad 2011-02-18 22:26:33

kolla på folktanvårdens hemsida annars, här har de iallafall 'sista minuten'-tider. Dvs man kan boka tider på hemsidan samma dag eller dagen efter - typ.

Postat av: Panki

Publicerad 2011-02-19 07:49:26

Ja nä jag har väl ingen brådska, och så vill jag ju ha "min" tandläkare. Men tack för tipset :-)

Postat av: Elva

Publicerad 2011-02-19 11:15:41

"Som du förstår" säger man ju när man i princip förebrår någon för något. Skicka henne på charmkurs kanske?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela