Pancake

En underbart trevlig dag helt enkelt

Publicerad 2011-02-19 20:03:42 i Allmänt

Villken härlig dag det här har varit!
Den började i morse kl 6, då vaknade jag och kände mig någorlunda utvilad då Darling tagit 3-matningen. Jag gick upp och kollade veckans alla EastEnders och så gosade jag med Lilla Barnet.
Sen blev det långpromenad i solen, kallt och vackert vat det ute.

Vinterpromenad i Förorten:



Efter det så var Lo som hade tvättstugan snäll och gav mig en maskin så jag kunde tvätta lite. Hade tvättstugan igår, men som sagt, det blir en del tvätt nuförtiden. 
Medans maskinerna var igång gick vi upp till oss och fikade. 

Jag hade slängt ihop en Kladdkaka med vit choklad, och till det rosa fluff och kiwisar

Nu blir det Bakad potatis med skagenröra framför TV´n. Antagligen Mello, så kan man sitta och sucka över hur dåligt det är :-) 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela