Pancake

Tillbaka till verkligheten!

Publicerad 2011-08-30 09:26:29 i Allmänt

Sådär ja, nu är allt i sin ordning igen!
LillHjärtat har somnat om, Darling har åkt till jobbet och jag sitter här med min stora Starbucksmugg fylld med kaffe, sippar på en HerbaShake läser bloggar och har sällskap av Vakna med The Voicegänget på TVn.
Härliga morgonstund! Jag har faktiskt saknat den på min semeseter.

Vi har haft en fantastisk trevlig semester. Har varit och träffat massa folk landet runt, varit på bröllop, myst på landet, varit i Köpenhamn, hyrt stuga, haft Spelkvällar, Kräftskiva och Namnkalas för LillHjärtat.
Det har varit full fart! Jättekul har vi haft.



Fick massa inspiration av att åka runt och träffa massa härliga vänner och upptäcka nya platser! Det var precis det jag behövde!

Här är lite av det jag tagit med mig av i sommar:
Gävle
- I love, där vill jag bo.
Köpenhanm- Kändes som London och jag blev helt förälskad i staden! Det var 100 år sen jag var där sist och hade glömt hur trevligt det var! Kommer absolut åka dit snart igen!
Hus- nu vill jag ännu mer bo i ett hus. Ett stort hus som man kan ha massa gäster och roliga fester i.
Kaffemaskin- Got to have, vardagslyx.
Fritös- Lyx-pommes
Gasolgrill- Smidigt och enkelt
Fondue- Måste köpa ett FondueSet (eller vad det kallas) chokladdoppade jordgubbar is the shit!

När jag åker iväg hemifrån på semester är jag ganske duktig på att "koppla ner". Visst jag kollar FB på mobilen ibland, men thats it. Tycker det är skönt att bara vara lixom.
Njuta av livet utan att känna "bloggstress".
Men nu är jag tillbaka igen och I love att läsa era härliga bloggar!

Kommentarer

Postat av: leopardia

Publicerad 2011-08-30 10:51:13

jag kanske har en sån där chokladmojäng som du kan få... jag ska kolla... jag har haft en, men aldrig använt, men det är möjligt att jag skickat hem den till mamma igen...

Postat av: Izabell

Publicerad 2011-08-30 20:25:38

välkommen tillbaka..:-) Det låter som om du har haft det jättemysigt!:-)<3



Kraamar Izabell

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela