Pancake

En snabbis

Publicerad 2011-08-13 09:39:50 i Semester

Hemma hos oss är det semestertider därav den dåliga blogguppdateringen.
Nu e vi hemma över helgen för att samla kraft inför nya äventyr i veckan! Jag sitter jag här med morgonkaffet och läser i kapp bloggar jag missat och passar på att blogga en liten snabbis!

So far har vi haft det underbart!
Lagom tills semsetern så har LillHjärtat börjat sova lite längre på mornarna, så nu vaknar hon runt 9.
Så semesterdagarna börjar med att man vaknar av att hon jollrar, då lägger vi henne i våran säng och så ligger vi alla tre och bara myser och drar oss innan vi går upp.
Det är livskvalitét, vill att alla mina dagar ska börja så!

Vi har hunnit med en hel del skoj, träffat massa nära och kära, solat och badat, haft spelkvällar, varit på grönan, varit i både Gävle och Malmö och lekt med vänner.
Vi var i Köpenhamn en sväng och hade jättetrevligt, hängde på både Tivoli & Zoo.
Igår var vi på Grönan och stuffa runt till Orup. Så livet är en fest helt enkelt!



LillHjärtat poppar Orup

Tänkte inte blogga så mycket mera just nu, men sen, då ska jag berätta för er om att jag vill bo i Gävle, hur mycket jag älskar Köpenhamn, hur nöjd jag är med livet, hur mycket jag ser fram mot hösten, och hur mycket inspiration jag fått under semsetern.
Men nu ska jag surfa runt och uppdatera mig om vad som hänt i den stora Internetvärlen medans jag varit borta. Jag är en såndär som gärna kopplar ner både internet och mobil när jag åker bort på semsestern, så jag har lite att ta igen nu :-)

Puss å hej så länge!

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2011-08-13 14:25:51

Låter som att ni har och har haft det helt underbart! Saknar dig! Puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela