Pancake

Fylla år är inte dumt alls :-)

Publicerad 2011-04-19 07:46:55 i Allmänt

Alltså shit villken födelsedag! Guuud va trevligt jag haft det! Först i söndags var det ju hur trevligt som helst, sen igår på själva födelsedagen var det om möjligt ännu trevligare!
Förra året hade vi ju precis gift oss och fått en massa uppmärksmahet, så då firade jag inte min födelsedag alls nästan, jag kände att det fick räcka med baluns.
Så det var ännu roligare iår att bli firad kan man säga :-) Det är inte alltid jag har kännt för att fira födelsedagar, men ibland är det riktigt kul, som nu i år :-)

Och inte nog med det, det blev det lixom sommar helst plötsligt, tack för den presenten lixom!
Igår var vi ute i solen på förmiddagen, jag hade mina sommarsandaler på mig och Darling körde shorts för första gången i år (nu kommer han att ha shorts tills första snön typ).

 



Lilla barnet körde första barnvagnspromenaden utan overall och mössa.
Däremot en solhatt:



Efter att ha myst hemma hela dagen med massa sol och kärlek så tog vi oss till Kista för att möta upp I&Z och Ew&F för att bowla och äta middag på O´Learys.
I love Bowling. Dock är jag skitdålig på det (trots att jag gått kurs tillsammans med FB), men fan, huvudsaken att man har kul :-) Det blev iaf två Strikes för min del, så det får jag väl vara nöjd med.

Musiken dom spelade var helt i min smak. Man skulle kunna trott att jag hade fixat spellistan, det var Blur, Pulp, Depeche Mode och massa annat bra 90. Jag var sjukt nöjd.



Maten var god och vi hade riktigt trevlig! Första gången jag är ute och äter middag och tar en öl sedan Lilla Barnet kom. Lilla Barnet var som vanligt världens snällaste och verkade ha kul. Jag drack Alkoholfri Carlsberg, och jag måste säga att Alkoholfri öl är verkligen min nya grej. Upptäckte det när jag var gravid (då jag hade cravings efter öl). Det smakar jättegott och man slipper bli tung i huvudet dagen efter- helt fantastiskt!

 
Man bantar inte på sin födelsedag :-)

Har som sagt haft världens bästa födelsedag, och jag har fått så otroligt fina presenter av alla så det är inte klokt!!! TACK TACK TACK säger jag!!! Jag har fått en badkudde, massa presentkort på spa och massage, produkter och presentkort på Body Shop, en Blender (eller mixer eller vad det heter) och lite annat smått å gott. Jag är så tacksam och nöjd över mina presenter! Och alla grattishälsningar på FB, helt orolligt hur glad man blir lixom... 


10 röda rosor av Mr Romantico :-) 

Tack alla ni söta!


Kommentarer

Postat av: Rosie

Publicerad 2011-04-19 22:51:06

Åh så trevligt de låter! Vilket glatt inlægg =D Jag brukar inte heller fira min fødelsedag, bara samlat slækten en Lørdag med lite tårta!

Puss kram!

Postat av: Tess

Publicerad 2011-04-20 17:00:17

Oooooh en bukett rosor!!! :)

R lär sig till slut! ;) x x x

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela