Pancake

R.I.P J

Publicerad 2011-04-05 07:04:27 i Allmänt

Usch. Mitt besök på gamla jobbet igår blev inte så trevligt som jag täkt mig :-( Min kollega som fick bröstcancer i somras dog i söndags :-( Helt galet. Fattar inte hur det kan gå så fort??
Blä blä blä.
Var trött och ledsen hela dagen igår, så det blev en riktig skitdag på alla sätt och vis.

Man ska verkligen ta tillvara på livet, man vet aldrig när det kan ta slut!

Nu ska jag bädda ner mig i soffan och kolla reprisen av BB innan jag ger mig iväg på dagens äventyr.

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2011-04-05 09:05:34

Usch vad sorgligt! :( Kram

Postat av: Maria

Publicerad 2011-04-06 11:24:39

Ååå sånt är alltid så jobbigt och extra jobbigt blir det om dom inte är så gamla när dom går bort.

Ta hand om dig vännen. Tänker på dig!

Kramkram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela