Pancake

Lilla Barnet- världens bästa

Publicerad 2011-04-10 13:09:39 i Lilla Barnet

Mitt lilla Hjärta växer och växer. Hon är nu 4:a månader och väger hela 6kg.



Smeknamn hon har har haft och har:

Skruttan
Snuttan
Hungry Heart
Stevie
Pruttan Fisboll
Hjärtat
Skrutto
El Skrutto
Skrullan
Skrullo
Skruppi

Saker hon gillar att göra:

Sitta i mammas knä och snacka, helst med händerna i munnen
Bada, både hemma och på babysimmet
Sitta i sin babysitter och leka med sin fjärilsbok eller någon annan rolig leksak

Saker hon inte gillar:

Att bli påklädd med tröjor och bodys som man drar över huvudet
Att få vaccin

Sover:

Jättebra, somnar runt 20 och vaknar runt 5,30
Sover även middag i soffan och i vagnen när vi går promenader

Saker hon gör som mamma inte gillar:

Kräks. Är så less på det :-(



Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2011-04-10 20:53:33

Sötaste!!! :)

Postat av: LaLuna

Publicerad 2011-04-10 21:25:25

så söt! Japp,jag kommer lägga upp bild på mitt hår när det är klart :)

Kram

Postat av: Linda

Publicerad 2011-04-10 21:30:32

Sötaste lillfisan!!

Snaaart är kräkstiden passerad...!

Kraaam

Postat av: Maria

Publicerad 2011-04-11 12:58:09

Kul, lycka till =)

Söt liten sessa du har =)

Kramkram

Postat av: Maria

Publicerad 2011-04-11 20:27:51

Efter bara några minuter med programmet så lärde jag mig också att älska det. Finns ju ganska mycket färdiga saker i programmet så behöver inte lägga ner en evighet på att skapa utan får tid till annat =)

Kramkram

Postat av: N

Publicerad 2011-04-28 23:11:51

Fin hon är Panki!

Hittade dina kommentarer i min blogg idag och blev rörd. Tack för din omtanke. Har inte orkat blogga eller ens logga in. Ska försöka uppdatera oftare när jag smält det som faktiskt sker i vår familj.



Massa kärlek åt dig och din lilla Skruppi :) <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela