Pancake

Igår Piff och idag Fluff

Publicerad 2011-04-13 09:28:10 i Allmänt

Igår var jag ute en sväng med tjejerna från salongen. Det blev middag och ett glas vin, mycket trevligt. Har inte druckit vin på typ ett år, och jag har verkligen lääängtat efter ett glas rött!
Det var trevligt i all sin enkelhet, men tråkigt att J inte var med. Kan fortfarande inte fatta att hon bara gick och dog sådär :-(
Piffade till mig igår men redan när jag kom till tunnelbanan så hade jag ont i fötterna, har inte haft högklackade stövlar på mig på evigheter.

Så idag blir det hemmafluffstyle som gäller:

Skönt och bekvämt :-)

Har inte tänkt att göra så mycket annat idag än att poppa 80-tals musik, vika tvätt och städa. Blir väl en promenad oxå.
Så får det bli.


Kommentarer

Postat av: leopardia

Publicerad 2011-04-13 13:03:28

Pippiiiiiii!

Postat av: Margo

Publicerad 2011-04-13 21:14:02

:)

Postat av: Maria

Publicerad 2011-04-16 10:20:44

Ursäkta att jag frågar men vem vad J??

Hoppas du får en superdupermysig helg =)

Kramkram

Postat av: Maria

Publicerad 2011-04-17 08:03:27

Ja morsan är nojjig, störd, sjuk....ALLT SJUKT är hon.

Thanx, I love min fina klocka också =)

Åh vad jobbigt! Blir så förbannad på den där jävla sjukdomen som bara äter upp människor.

Skickar en stor kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela