Pancake

Dan före dan...

Publicerad 2011-04-17 22:58:47 i Hemma hos mig

I morgon fyller jag åååår, wihoo va skoj. 35. Va hände?
Idag har jag haft lite kalas för nära och kära. Har fått så många fina presenter, tack tack tack!!! Jag är sååå nöjd med dagen, har haft så himla trevligt och verkligen fått roliga presenter!!!
I love min familj och mina vänner!



Smörgåstårta, ost och kex var lite utav det som bjöds på hemma hos oss idag.

Nu ska jag gå och lägga mig, ser fram mot att få sovmorgon i morgon och att fylla år!

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2011-04-18 07:54:38

Stort grattis på födelsedagen vackra vän!!!

Hurra Hurra Hurra Hurraaaaa!!!!



Puss

Postat av: Gunilla

Publicerad 2011-04-18 09:49:44

Stort Grattis på din födelsedag. Hoppas att du får en toppendag. Kram å må gott

// Gunilla

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela