Pancake

Nöjd och belåten

Publicerad 2010-09-15 08:56:37 i Allmänt

Är mycket nöjd över våran lilla båttur. Vi hade kul utan att det var direkt "kul". Det var mysigt att komma iväg och bara vara vi lixom. Men nu kommer det nog dröja innan jag ger mig ut på någon kryssning igen, för så kul är det ju inte. visst, man kan åka nån gång vartannat år eller nåt.



Kryssnings/gravidlooken

Vi var på en extremt skön ansiktsbehandling på båten. I love ansiktsbehandlingar!
Hudterapeuten sa att jag hade jättefin hy, och undrade vad jag använde för produkter. När vi var klara så sa hon:
-Jag tänker inte ens rekomendera några produkter eller nåt annat till dig, för du har perfekt hy och använder redan så bra saker!
Alltså fatta hur glad man blir! Jag har ju verkligen haft "problemhy" med massa finnar och sen har jag haft jättetorr hy. Att nu få höra att man har sån bra hy är stort. 


  

Det var ju Vi och sen bara pensionärer på båten, så vi gick all in och körde både frågesport och bingo med dom :-)

Efter båten tog vi oss till söder och åt en fantastisk middag på Koh Phangan. Det är ju lätt stockholms mysigaste restaurang! Desutom har dom väldigt god mat!

Sen blev det luckbingo där vi vann lite så vi gick därifrån glada och med 40kr plus :-)

Kvällen avslutades med Just D på Mosebacke. Dom skulle ha börjat spela kl 20 men klev inte på förrän kl 21,15, och då hade jag tröttnat på att stå så jag gick ut och satte mig i baren och nöjde mig med att lyssna därifrån ist. Att vara gravid och stå och vänta i över en timme är inget man orkar.
Men dom var bra och det var riktigt roligt!




Kommentarer

Postat av: N

Publicerad 2010-09-17 13:09:51

Men gud, du ska ju få en Bebis!! Jag har vart så trött och stressad i min egna lilla bubbla så detta har jag missat! Underbart, hundramiljoner grattis och en cyberkram ;) När är den beräknad? Och vet ni om det är en pojke eller en flick som ligger därinne? Kram och ta hand om dig!

Postat av: Tess

Publicerad 2010-09-18 18:05:09

Nämen titta! Gud vilken fin bula!!! Love it! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela