Pancake

Sovmorgon

Publicerad 2010-09-12 13:56:55 i Allmänt

I dag sov vi till 11 i min lilla familj. 11 lixom, fattar inte vad som hände?
Sen lät det såhär:
A: Om jag duschar, fixar du frukost då?
Darling: Javisst, vad vill du ha, vill du ha en kärleksfrukost med varma frallor och Juice?
A: Jaaaa :-)

I love min man.

Idag ska vi åka på lite kryss, bara softa. I morgon blir det SPA på båten och på kvällen ska vi till Mossebacke och se Just D.

Just D, där kan man snacka nostalgi, Z-TV, Fryshuset, massa fest och livet lekte...
Är inget fan direkt, men vet att jag såg dom på Fryshuset för 100 år sen, och det är ju lindriga nostalgitrippen att höra deras gamla låtar nu.
Trodde Darling va lite på samma nivå som Jag när det gällde Just D, men nu efter frukosten drog han fram massa skivor och började poppa. Han har alltså massa Just D skivor! Tydligen va han lite mer fan än jag hahaha.

Kommentarer

Postat av: fiafidolin

Publicerad 2010-09-14 08:52:10

Vad mysigt med kärleksfulle <3



Just D är verkligen lindriga nostalgitrippen! Hoppas ni får skitkul och att dom inte är en besvikelse!

Puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela