Pancake

Jag är ett gnällo

Publicerad 2010-10-25 15:51:30 i Allmänt

Suck och stön.
Som jag skrev igår så blev det en sväng till Kista. Och det va ju inte så kul kan jag säga, fy fan va jobbigt det var. Det gör så ont när jag går, så jag går lixom och stönar, för det är så olidligt. Och inte shoppade jag någonting heller, så resan dit var helt i onödan :-(
Det känns lixom som att så fort man rör sig så är det som att någon har kört in knivar där benen börjar där bak (vad det nu heter) och lixom vrider runt knivarna. Det gör så jävla ont så man bara måste stöna och man kan inte annat göra än att halta och gå konstigt. Det går bara inte att ignorera smärtan.

Idag var vi på föreläsning på Danderyd så då hade jag ju inget val än att ta mig dit. Men nu är jag hemma igen och jag ska bara ligga i soffan och vänta ut smärtan. För det här är ju inte första gången jag har såhär, så jag vet att det tar ett par dagar med just den här intensiva värken. Har köpt en värmedyna idag som jag tror och hoppas ska hjälpa.

Det som är jäääääävligt surt är att lägligt nog så bara dog våran digitalbox i natt, så jag kan inte kolla på TV!!! Pratade just med Comhem och dom kommer att skicka en ny, men det kan ta några dagar.
Grejen är ju den att jag orkar verkligen inte göra annat än att ligga i soffan, och visst man kan läsa, men att ligga och slökolla på TV är ett jäkligt bra och soft tidsfördriv...

Blä blä blä.

Kommentarer

Postat av: N

Publicerad 2010-10-29 20:59:51

Det är foglossning. Fy fan vad det kan smärta! Inte långt kvar nu. Här kommer frågan du har väntat på: Har du köpt barnvagn!!!??



Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela