Pancake

Intriger på hög nivå

Publicerad 2010-10-21 09:06:58 i Allmänt

Alla dessa bloggintriger... Bättre än tv!

Kissie har ju länge bloggat om att Paow som är tillsammans med Hugo (ja, samma Hugo som va med i Rosings pinsamma dejtingprogram), om att Paow har varit otrogen med Nemo (tönten som ligger runt i Kungarna). Villket Paow hela tiden har förnekat, och i sin tur bloggat massa skit om Kissie. 
Sen har då Nemos polare Jockiboi (han den ofräscha fyllot i Kungarna)  spelat in ett telefonsamtal med Paow där dom pratar om hennes otrohet med Nemo, och det lägger killen upp på sin blogg!!!

Hahaha, helt hysteriskt. Stackars människor som inte fattar bättre än att lägga ut sina liv på deras bloggar.

Det här är ju perfekt för mig som är hemmafru nu, nåt jag kan fördriva tiden med mellan varven :-)
Glamour är ingenting mot det här!

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2010-10-21 11:34:09

Åh, Annica, you got me hooked! :D

Efter ditt förra inlägg om Kissie & co har jag också börjat följa alla dessa bloggar och alla intriger. Jag kan liksom inte låta bliiiii!



Kram

Postat av: loppan

Publicerad 2010-10-21 13:34:28

"Jag vet att jag kan få snyggare tjejer än Paulina. Paulina är inte speciellt märkvärdig till utseendet "

Seriöst???? Kan Hugo få snyggare tjejer???!!!

Postat av: Panki

Publicerad 2010-10-21 15:46:26

Haha, eller huuuur, man blir helt fast!

Postat av: Trollet

Publicerad 2010-10-23 03:15:59

Hahaha, herregud... :D

Postat av: N

Publicerad 2010-10-24 11:31:45

Asså...Jag tycker så synd om dessa människor. Speciellt hon Paulina som faktiskt bara är ett barn! Jag har gjort saker i tonåren som jag idag ångrar, saker som var helt idiotiska och saker som var rätt skabbiga de med ;) Men skillnaden var att detta skedde i en kompiskrets inte framför hela jävla Sverige. Jag tycker så synd om dessa unga tjejer som säljer hela sitt liv och förnedras helt öppet för sina 15 minuter...Ungen är ju minderårig? Det kan inte vara ok! Förövrigt - Ja, det är det lätt att fastna i dessa fjortisbloggar som Mammaledig ja....Kram på dig!

Postat av: Panki

Publicerad 2010-10-24 11:56:46

N- Absolut, jag håller med! Jag är sååå tacksam att inte Internet "fanns" när jag var i deras ålder, fy fan för att ha hela sitt tonårsliv ute på nätet!!

Det är hemskt verkligen.

Men men, det finns där och man kikar ju...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela