Pancake

Dagens

Publicerad 2010-10-11 21:51:17 i Dagens Bästa

Dagens Bästa: Vädret, blå himmel, kylig luft och helt fantastiskt vackra färger ute.

Dagens Sämsta: Att Darling jobbar kväll.

Dagens Jackpot: Att lilla L som jag var barnvakt åt inte bajsade nåt.

Dagens Mysigaste:
Gosa med lilla L i soffan framför tecknat.

Dagens Hemmafix: Tvättat.

Dagens "Vill ha": Massa pengar så att jag kan anställa någon som manglar lakanen. Jag orkar bara inte göra det, men gud så skönt det är med manglade lakan.  

Dagens Besvikelse: Insåg att lakanen jag beställt var mer gammeldags rosa än vinröda :-(

Dagens Mobbing: Stod kanal 5 för. Ullared, herre gud. Dom filmar ju verkligen bara efterblivna människor som inte ens förstår att dom blir hånade i TV. Tragiskt men underhållande.

Dagens fundering: Vem fan kommer på att döpa sitt barn till Ola-Conny?


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela