Pancake

Att shoppa eller inte, det är frågan...

Publicerad 2010-10-24 12:04:24 i Allmänt

Jaha ja, idag är det söndag och regnet öser ner... Vad ska man hitta på idag då?

Har Ischiasont och känner mig handi. I fredags var jag iväg på en underbar ansiktsbehandling i Bromma och sen åkte jag till Kista för presentshopping, och det var såååå jobbigt!!
Det var nästan så att den underbart sköna ansiktsbehandlingen inte var värt det (den var dessutom "gratis"), det var inte värt att ta sig till Bromma för att det gjorde så ont typ.
Mina fredagsäventyr resulterade i att lördagen tillbringades mer eller mindre i soffan. Hade noll kraft att ens röra mig typ.
Så frågan är om jag idag orkar ta mig till Kista idag eller inte. Såg lite roliga babystuff jag skulle vilja köpa till Ärtan, och det är massa rea tom idag. Men frågan är om jag orkar ta mig dit i regnet med massa värk?

Det är ju inte så kul att bara ligga hemma heller lixom...

Hm... Ska poppa massa bra musik och ta ett långt varmt bad, så kanske det känns bättre...



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela