Pancake

Vad är klockan?

Publicerad 2010-11-11 20:55:03 i Hemma hos mig

Ända sen vi flyttade in har vi och alla som kommer hem till oss kollat på väggen i köket för att kolla klockan. Det ska lixom vara en klocka där. Har inte köpt nån för att jag letat efter en snygg klocka som ska kännas wow typ. Men hallå hur snygg och speciell kan en klocka va lixom, herre  gud. Så idag slog vi slag i saken och köpte en på Classe O. En vanlig klocka utan woweffekt helt enkelt.



Ni ser den snygga duken va? När jag hade klippt mig här nu sist så ringde jag ju Darling och var så ledsen över att det blev så fult, och sa att jag ville gå till Indiska och tröstshoppa lite. Då han att absolut, klart du ska göra det lilla gumman.
Då blev det bla den här duken :-)
Älskar att min man är så förstående :-) Nu när jag skulle gå på Pedikyr här i går sa han tex, Klart du ska unna dig älskling.
Sånt gillar jag!

Kommentarer

Postat av: Gunilla

Publicerad 2010-11-11 22:12:48

Hej!

Ja.. du har verkligen en fin kille. Har han ingen brorsa till mig som är lika snäll och förstående??



Klockan i köket blev jättefin på väggen. Tydligt och klart ser man vad kl är. Som det ska vara!!

Hoppas att allt är bra med dig och bebisen. Det börjar väl bli dags snart för ärtan att komma ut??

Kram å må gott



// Gunilla

Postat av: Tess

Publicerad 2010-11-13 13:36:25

Mycket mysigt! Älskar lampan också! Vi behöver nog mer färg här hemmma... och vi behöver absolut en klocka också... vet exakt vart den skall sitta! :)



Puss

Postat av: Trollet

Publicerad 2010-11-14 10:53:06

Supersnygg duk! :D

Och klockan ar ju perfekt, aven utan wow-effekt ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela