Pancake

Tack!

Publicerad 2010-11-09 14:39:22 i Allmänt

Det är verkligen fantastskt vad folk är snälla och generösa! Har fått så mycket saker av folk runtomkring en så man blir verkligen helt rörd!!
Det är Barnvagn, Spjälsäng, Böcker, Kläder, Leksaker, Tidningar, Ammningslinnen, blöjor, Sänghimmel och massa massa annat! Inte nog med det, man får hembesök och hjälp med att sy lakan och gardiner oxå!
Helt ortroligt vad man blir glad, TACK alla fina underbara människor!
Har en hel kasse med presenter som rest ända från Kanada som står och väntar på att bli öppnade. Man är ju helt galet bortskämd! 

Gardintyget:



Idag är det snöstorm och jag är very nöjd med att inte behöva gå utanför dörren idag. Var i tvättstugan i  morse, det fick räcka för mig. 
Darling jobbar så jag e solo, ska ha en skön dag här hemma e planen. Har varit massa aktiv nu på förmiddagen och lyckades visst bara sova en 4 timmar natt så jag ska lägga mig i soffan en stund nu e planen. 

Sen ska jag;
Fixa tvätten
Packa BB väskan
Damsuga och skura lilla rummet

Så får det bli. Tack å hej, nu ere soffan som gäller! 




Alltså jag fattar ju att min lilla lista inte är så intressant för er att läsa om, vem bryr sig om min tvätt lixom haha. Men skriver den mest för att jag ska få arslet ur vagnen och ta tag o dom här sakerna idag, känns alltid lättare att ha en lista man kan bocka av...
  

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2010-11-09 17:29:32

Underbart! Sååå spännande det skall bli med en liten bebis! Längtar tills man får se den lilla grodan! ;) puss

Postat av: Leia

Publicerad 2010-11-10 03:02:45

Man SKA bli bortskamd nar man kommer till varlden!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela