Pancake

Orkar inte...

Publicerad 2010-11-07 11:17:50 i Allmänt

Men gud, kan inte Kicki bara sluta?? Saxat från Aftonbladet:

Kikki: Jag borde fått en plats

Fick nästan vara med.
Fick nästan vara med.
Enligt uppgifter till Nöjesbladet skulle

Salem Al Fakir varit den åttonde deltagaren i ”Så mycket bättre”.

Kikki Danielsson fick nobben i sista stund och tycker att hon borde ha haft platsen.

– Jag är van att bli trampad på, säger hon.

Enligt uppgifter till Nöjesbladet skulle sju deltagare egentligen ha varit åtta i ”Så mycket bättre” i TV4.

Salem Al Fakir, 29, tackade nej till programmet

i sista stund. Enligt uppgifter kände han sig utbränd och ville vila i stället.

Dög jag inte?

Kikki Danielsson, 58, som först fick klartecken att vara med men nobbades senare, tycker att den sista platsen borde ha gått till henne.

– Ja, det tycker jag verkligen. Jag hade säkert kunna göra det där lika bra som de andra. Man blir lite konfunderad, dög jag inte nu heller? säger hon.

Samtidigt blir hon inte överraskad.

– Det finns inget som förvånar mig i dag, det har varit så mycket konstigheter, jag är van att bli trampad på, säger hon.

Ont om tid

Matilda Snöwall, exekutiv producent, vill inte kommentera castingprocessen.

– Jag går inte in på några turer kring castingen, men i arbetet har man naturligtvis pratat med många olika personer, säger hon.

Hon menar att produktionen länge diskuterade antalet deltagare.

– Det var ganska så sent som vi bestämde de slutgiltiga. Vi har tittat på jättemånga olika alternativ.

Kikki Danielsson tycker att hon borde ha fått en plats?

– Det var ett redaktionellt beslut. Det hade absolut inget att göra med det. Det blir ganska tajt med programtiden om man ska ha en deltagare till på 60 minuter. Så vi kom fram till att sju var bra, säger hon.

Jon Forsling 
 
Kan inte bara Kicki och Anna Book sluta gråta ut i pressen så fort det är något?! Orkar inte mer...



Men gud, så fort jag postade det här inlägget nu så gick jag in på Expressen och det första jag såg var hur Anna Book grät ut om att hennes moster gått bort. Allstå vad är det för fel på henne?
Visst, jobbigt att ens familj går bort, men att gråta ut i pressen över det, herre gud. När hennes mamma dog kunde man ju se helsidor om begravningen med bilder å allt i nån skvallertidning. Så jävla osmakligt.
Jag orkar inte se henne gråta och gnälla i tv, tidningar och övrig media längre!!!
Alltså vem fan bryr sig för det första, vem e hon lixom? Hon är ju typ en ö-kändis som vägrar släppa taget om att synas överallt.

Kommentarer

Postat av: ullis

Publicerad 2010-11-07 11:42:40

håller med till fullo om anna book .. liksom hallå! men de är väl de enda hon tjänar pengar på nu föritden, media cirkus

Postat av: Leia

Publicerad 2010-11-07 23:37:52

Shit, jag trodde Anna B hade lagt ner for LAAANGE sen. Det ar ratt sa mkt tragiskt faktiskt, haller me.

Postat av: leopardia

Publicerad 2010-11-08 10:45:23

Kikki är ju den svenska kändisen med flest löpsedlar ever, jag fattar inte hur hon lyckas...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela