Pancake

1:a advent

Publicerad 2010-11-28 18:33:38 i Hemma hos mig

Det har verkligen snöat nonstop nu i flera dagar. Det är vitt fluffigt och mysigt ute :-) Jag är gravidvarm och går omkring med min sommarjacka, en tunn trenchcoat. Med ett par varma skor och halsduk till så är det perfekt. Det är även den enda jackan jag kan stänga, så det är bara att gilla läget :-)

Idag är det 1:a advent och vi har fixat och gjort lite julmysigt här hemma. Så kom svärmor förbi på lite glöggfika, very trevligt och juligt!

Gårdagens lussebullsbak:



Glöggfika:



Har varit ambitiös i år och satt upp julgardiner:



Är nöjd med att det är extremt julmysigt hemma hos oss nu!

Kommentarer

Postat av: N

Publicerad 2010-11-29 23:47:22

Kom ut nu Ärtis!



Kram!

Postat av: Trollet

Publicerad 2010-11-30 12:00:56

Ah, vad julmysigt! Kan ju faktiskt erkanna att jag saknar det lite... Men bara lite! :)

Halsa Roger och lilla Artan!

Puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela