Pancake

ToDo list måndag

Publicerad 2010-05-15 10:37:30 i To do list

Oh, det är sommar idag! Nice. Typiskt att man ska gå och jobba snart då och missa all sol.

Vissa saker har en tendens att bara lägga sig på hög här hemma på skrivbordet, och så kan man ju inte ha det.

Så därför ska jag på måndag ta tag i följande:

Skicka in papper om namnbyte. Herregud, nu har vi varit gifta i 2½ månad och vi har fortfarande inte bytt.
Styra upp försäkringarna som borde ha gjorts för 100 år sen.
Ringa och boka tid för att styra upp min Ischias som gör att jag är invalido mellan varven (tog lixom hissen upp igårkväll för jag hade så ont och inte pallade trappen. Vi bor alltså på 1 trappa!). Som tur var så hade jag en kund häromdagen som visade sig jobba med Rehab och fysioterapi, så jag ska ringa dit och boka tid. 
Boka tid för naglar
Boka tid för vaxning
 
Ja det var det. Nu ska jag hämta upp tvätten och fixa sen bege mig till S-berg.

Kommentarer

Postat av: leopardia

Publicerad 2010-05-16 12:54:36

men ni kör väl dubbelnamn?? du ska väl inte byta bort ditt vackra namn?

Postat av: Panki

Publicerad 2010-05-16 13:09:26

Nä, vi ska byta till nytt båda två. Tar R´s mammas flicknamn :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela