Pancake

Mysigt regn

Publicerad 2010-05-23 09:04:56 i Hemma hos mig

I går var det ju ett fantastiskt väder, solen sken och det var varm och härligt! Själklart så jobbade jag ju då, och idag när jag är ledig så spöregnar det.
Men visst, klockan är inte så mycket än, det kanske blir finare under dagen.
Jag var uppe med tuppen idag, vaknade kl 7 och var typ pigg. Men det är ju bra, då blir min lediga dag längre ju :-)
Även om det regnar så har jag just haft en jättemysig frukost på balkongen. Det är ett sånt här härligt sommarregn, där luften är så skön och det är verkligen mýsigt att sitta på ballen med en kofta och en kopp varm the och bara njuta av lugnet så här på morgonkvisten. Vi börjar få ordning på ballen nu med blommor å sånt, idag blir det en sväng till plantagen för den sista toutchen, sen blir det perfekt.
Vi bor ju på 1 trappa, och på gården så står det massa fina och stora träd som lixom gör det väldigt mysigt. Man ser inte alla höghus runt omkring, och på gården har vi ju massa radhus, så man tror lite att man själv bor i ett när man sitter på ballen. Very trevligt faktiskt.

Lika trist som sverige är en grå marsdag, lika underbart är det på sommaren när allt är grönt och doftar ljuvligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela