Pancake

jo då

Publicerad 2010-05-31 21:46:24 i Allmänt

Det bästa med att vara vuxen är att man får bestämma själv över sitt liv. Är man sugen på att äta makaroner och köttbulllar tre dagar i rad så gör man det lixom.
Det bästa med att inte vara 20 längre är att man är smartare nu, och man är tryggare i sig själv, och man behöver inte va rädd för vad andra ska tycka och tänka om en.

Sen är det ju rent ut sagt för jävligt att man märker att man förfaller sakta men säkert... Hyn är inte som den var, gråa hårstrån ploppar upp och det är inte ett dugg kul. 

 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-06-01 00:17:58

du är såååå fin!!! fin fin!

Postat av: tess

Publicerad 2010-06-01 12:49:09

Jag ÄLSKAR att vara vuxen jag också!!! Det är underbart! Det enda jag också kan sucka över är just att man åldras lite väl snabbt... jag gillar inte min trötta blick. Haha!



Puss

Postat av: Linda

Publicerad 2010-06-02 19:50:55

Jag håller helt och hållet med båda ovanstående! ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela