Pancake

Jag rätt så bekväm här hemma...

Publicerad 2010-05-05 20:57:43 i Hemma hos mig

När jag kommer hem från jobbet gör jag följande:

1. Byter om till mer bekväma kläder. Vem ens orkar gå i annat än mjukisbrallor hemma?

2. Tar av mig mina örhängen. Jag älskar att ha stora örhängen, men inte hemma, för då blir dom plötsligt obekväma.

2. Slänger upp håret i en boll på huvudet. Jag kan ha utsläppt eller uppsatt, typ tofs på dagen, inge problem, men när jag kommer hem är det bara sååå obekvämt.

I början frågade jag Darling om han tyckte det va osexigt av mig att gå omkring hemma i mjukisbyxor, om det var erotikdödande lixom. Då tittade han på mig som att jag va dum i huvudet och frågade varför han skulle tycka det?
Så då tänkte jag, men visst, då kör vi på det bekväma stuket dårå :-)

Kan tilägga oxå att det inte bara e jag i vår lilla familj som kör mjukistricket hemma, Darling är rätt bra på det han oxå...





Kommentarer

Postat av: ullis

Publicerad 2010-05-05 22:05:42

Hemma ska man vara bekväm :)

Postat av: tess

Publicerad 2010-05-06 12:55:45

Mjukis is the shit!



Puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela