Pancake

Jag ligger efter i planeringen kan man säga...

Publicerad 2010-03-26 20:00:45 i Allmänt

Gud, jag har så mycket jag vill blogga om och hej å hå, men när ska man orka och hinna lixom?
 Har ju haft lite datorhaveri här hemma ett par dagar, (men som tur är så har vi händiga datanördar i familjen som fixar- tack Joan och tack Johnny)inget internet på flera dagar! Katastrof...

Så nu ligger man ju efter med allt, jag ska : Kolla alla bloggar, betala räkningar, kolla alla mail, kolla alla semesterbilder och sen ska jag blogga.
Har jobbat hela veckan och så har det varit lite annat som upptagit mina tankar, så nu e jag helt färdig, den här fredagskvällen tänker jag tillbrinna i soffan under mitt luffiga duntäcke och sova/se på tv.

Återkommer i helgen helt enkelt. Puss å kram å tjingeling.

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-03-26 22:41:58

Sååå glad för din skull att du har gift dig! Såå kul! Puss och kärlek

Postat av: Leia

Publicerad 2010-03-27 01:46:43

Ahhh, kan du skicka hit en datanord? Ljudet har lagt av pa min laptop :(



surar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela