Pancake

Sköna slantar

Publicerad 2010-01-17 20:59:15 i Allmänt

Jag vill ha:

En iPod
En kamera
En Bloggdator

Jag vill göra:

Massa behandligar, spa is the shit

Så mycket man vill, men vart ska man få alla pengar ifrån undrar jag? Jag har ju tydligen lagt alla pengar på resor för tillfället, så det ekar tomt i min plånbok...

Funderar tom på att köra med billighetsschampo nu ett tag för att spara lite pengar. Och ni som känner mig vet att det ska mycket till innan jag använder mig av billighetsschampon... Men är sugen på att ha massa pengar på banken, så då får man snåla in på lite grejer.


Kommentarer

Postat av: leopardia

Publicerad 2010-01-25 00:23:45

sälja saker på nätet. du hade ju en bärbar dator, dög inte den som bloggdator?

och så ska vi se här, vad var det mer - leta på tävlingar och viiiinnnn schampo, annars vet jag att schwartzkopf har ett hyfsat bra för 70pix typ...

Postat av: Panki

Publicerad 2010-01-26 12:17:47

Leopardia: Näje, jag vill ha en liten och smidig dator :-)

Förövrigt så är den nu i Thailand och kommer sen bo i australien.

Har banne mig inget att säja på nätet... Får väl ragga tävlingar helt enkelt :-)

Postat av: leopardia

Publicerad 2010-01-26 20:25:08

Jag insåg just vilken verklighet vi lever i. Det normala är väl att köpa shampoo för 30 pix på ica, men jag rekommenderar ett billighetsschampoo för 70 pix... så odrägligt det lät liksom :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela