Pancake

2010- mitt bästa år

Publicerad 2010-01-02 00:42:30 i Livet

Äntligen Nytt år! Älskar när det blir nytt år, det är lixom en nystart. Man börjar om på nytt.

2009 har varit ett fantastiskt skönt år, ett år utan skandaler och jobbigheter (det har nog banne mig aldrig hänt förut).
Mitt bästa år so far, just för att det har varit så lugnt. Jag har bara fluffat runt och myst det här året, bara njutigt av lugnet. Jag vet att vissa vänner tyckt att jag varit tråkig, men det bjuder jag på, för jag har mått så bra i mig själv och faktiskt behövt ta det lugnt och bara samla kraft. Har haft massa jobbiga jävla skitår, och det tar sin tid att bara smälta allt och komma på fötter igen.
Men nu känner jag mig stark och redo att möta världen igen, så 2010 ska jag jobba hårt för att förverkliga mina drömmar.

2010 ska bli mitt bästa år har jag bestämt.

2010 ska Jag:

*Bli Rik
Är redan rik på Kärlek, och egentligen är inte pengar så viktigt för mig, men eftersom att 2009 va ett soft år där tid var viktigare än pengar så är jag nu sugen på att jobba på och bli riko.

*Hitta en lokal till min salong
Vill ha eget, där JAG bestämmer och har det som JAG vill.

*Komma i form
Hej då godis och Hej gymmet.

*Resa mycket
Planen so far är Dubai England och Turkiet tror jag.

*Ge jättemycket kärlek till min Darling
Det gör jag iofs redan. Men relationer är färskvara som man måste underhålla, så det ska jag fortsätta med.

*Umgås mycket med nära och kära
Har varit dålig på att höra av mig till nära och kära det här året känner jag, ska bli bättre!

*Köpa bil
Dvs Darling tar körkort och vi delar på Bilansvaret.


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela