Pancake

Slutet närmar sig...

Publicerad 2010-12-26 16:23:19 i Allmänt

Jaha ja då var julen slut :-(
Jag har haft en mysig jul med nära och kära.
Har världens bästa man, han gav mig ett presentkort på favvo Thaimassagestället och Alice i Underlandet. Kunde inte få några bättre klappar! Ser sååå mycket fram mot min massage, är stel som en gammal tant.

Snart är det här året slut och ett nytt år är på ingång. Så det är hög tid att ta sig en funderare på hur det här året har varit, och vad man ska ha för plan inför nästa år. Ska fundera över det och sen återkomma med en plan. En sak är säker iaf, den 1:a Januari är det Diet big tajmo som gäller i vår familj. Mina 15 gravidkilon plus några till ska bort innan sommaren.

Så nu uppmanar jag Er alla där ute i bloggvärlden att fundera över hur ni vill att 2011 ska se ut, så ser jag fram mot att få läsa om det sen i Era bloggar :-)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela