Pancake

Ge mig ett hus

Publicerad 2010-12-28 16:15:39 i Allmänt

Jag är så sugen på att köpa hus. När vi renoverade våg lägenhet så tänkte vi lite sådär att vi skulle göra det ganska neutralt, så man kan sälja det sen å så. Men om vi skulle köpa hus så skulle jag gå all in på inredningen. För tillfället är jag sugen på att göra i ordning ett badrum i vinrött svart och guld.
Jag vill jag vill jag vill!

Men om vi nu skulle köpa ett hus så vill jag ha ett hus som jag verkligen vill ha, jag vill inte köpa nåt som man inte vill ha men som man har råd med, om ni förstår vad jag menar?

Jag älskar hus och har alltid drömt om att ha ett hus.
Dom hus jag gillar är i den här stilen:



Känns inte som om det här med husköp för min del blir en så billig historia... Suck...

Kommentarer

Postat av: Fidolin

Publicerad 2010-12-31 00:32:14

Åhh, jag vill också bo i ett sånt där hus.... suck... Men det lär ju liksom aldrig hända. Om man inte vinner en jäkla massa pengar! Och det lär ju liksom aldrig heller hända... Så det är väl bara att drömma vidare helt enkelt! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela