Pancake

Vad är det frågan om??

Publicerad 2010-08-08 18:55:40 i Allmänt

I torsdags så promenerade jag hem i lungan ro efter jobbet, då jag plötsligt får syn på en rätt så stor brun typ skalbagge som flyger rakt mot mig! Den lixom flyger med bestämdhet och i full fart mot min hals och verkligen kraschar på min hals. Jag fick lixom putta bort den från halsen, och blev helt rädd typ. Den var rätt så stor faktiskt...

Dagen efter, i fredags så går jag i lugnan ro i en tunnel under järnvägsspåret när jag får se en stor trollslända flyga rakt emot mig! Den flyger med bestämdhet och sätter sig på min väska! Den är alltså ca 10 cm lång, ljusbrun och turkos och jättevacker. Men ändå, man vill inte ha ett sånt stor djur på sin väska. Försökte skaka loss den, men den vägra släppa. Det kom tom fram två personer till mig och var helt såhär, woow, va stooor, och wooow, den sitter på din väska! Sen försökte vi alla tre att få bort den, men den vägrade lämna väskan och tillslut så slog killen till den lite, så att den flög iväg!  Helt galet, har aldrig ens sett en trollslända i centrala Sumpan.

Nu idag söndag så höll jag på att få en hjärtinfarkt över att jag höde steg hemma (var ensam) och så ser jag att det är nåt som rör sig i ögonvrån i hallen. Han tänka att shit, nån har kommit in genom balkonen! Det visade sig vara det en fågel som kom in genom balkongen, och när den blev upptäckt så försvann den lika fort som den kom in.

Nu undrar jag vad allt detta betyder?

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2010-08-09 07:18:55

Hu! Vad spooky... The Secret? Man drar till sig mer utav det man tänker på? Fan vet. Puss

Postat av: frollen

Publicerad 2010-08-09 08:47:07

Det betyder att du snart ska ut och flyga. Klart.

Postat av: Ullis

Publicerad 2010-08-09 09:00:54

Det betyder att du bör lägga ner allt med naglar och öppna ett Zoo! :D Det är ditt öde :P

Postat av: Panki

Publicerad 2010-08-09 21:59:13

Frollen: Shit, bara det inte är en varning för att jag INTE borde kliva på flyget???



Hahaha, öppna ett Zoo haha...

Postat av: Gunilla

Publicerad 2010-08-10 08:37:04

Någon vill ta kontakt kanske. Visa att de finns omkring dig hela tiden. ;-)

Va inte rädd! Du är omringad av skyddsänglar hela tiden.

Kram till er

Postat av: Panki

Publicerad 2010-08-10 22:49:57

Gunilla, Tack :-) Kram på dig oxå!

Postat av: Emma

Publicerad 2010-08-12 21:45:47

kryp och sånt drar sig ofta till gravida =)

Postat av: leopardia

Publicerad 2010-08-13 21:24:01

Det betyder bara att även djur kan ha synfel...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela