Pancake

Inte min kopp the

Publicerad 2009-09-08 09:54:47 i Allmänt

Saker jag inte förstår mig på:

Modebloggar. Unga tjejer som fotar sig själva med Dagens Outfit, så står dom gärna innåt med benen så att dom ser lite kissnödiga och puckade ut. Why?

Lady Gaga. Satte tydligen publikrekord på grönan i sommar. Why?

Zize Zero. Hur kan det vara så att tjejer eftersträvar att se undernärda ut? Alltså visst, fine att man vill va smal å fin å bla bla, men som det är nu ska man se mager ut, och hallå, wake up, det ser så jävla sjukt ut. Why vill man se så sjuk ut? Är det snyggt när man är så skinny så att knäna sticker ut och är större än låren typ? Jag skulle inte tycka det va mysigt att sexa med en zize zero. Och visst, man kan ju vara så smal av naturen, men då är det ju som det är, men att man ska svälts sig och köra knarkdiet för att se undernärd ut, det undgår mitt förstånd.
Såg Carolina Gynning tex på grönan i sommras, och oh my god vad hon va mager. Man tänker ju kankse inte på det när man ser henne på tv, tv lägger ju på nåt kg typ... Såg inte bra ut, såg läskigt ut. Konstigt....

Designer väskor. Jag fattar inte det här med att köpa fula väskor för typ 65 000:- Why? Visst, fine kvalitét och så, men ändå, nån måtta får det ju vara. Och visst att dom här megarika människorna inte har nåt vettigare att göra med pengarna, men när vanliga svensons går med väskor för "en halv hundratusen" och försöker vara coola... Har folk inget begrepp om pengar eller?

Sex and the City. Alltså visst, kan ju va kul att titta på, men jag har aldrig förstått den här besattheten som folk har... Men så tycer jag ju att designerväskor och sånt är lite tramsigt....

Kommentarer

Postat av: LaLuna

Publicerad 2009-09-08 14:33:00

Alltså jag fattar inte heller de sakerna du räknar upp här. Speciellt modebloggar..de hatar jag verkligen. Och zize zero också för den delen. Det är ju helt sjukt att vuxna ska se ut som en 10åring i kroppen..BLÄ



Hejja dig!!



Kram

Postat av: Trollet

Publicerad 2009-09-14 16:57:20

Hörde av nån typ "tonårsexpert" (minns inte vad han var) på tv att det där att dom står med benen sådär tyder på sexuell frustration. Antagligen därför det hör tonåren till... :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela