Pancake

Listtajm

Publicerad 2009-09-12 10:50:50 i Lista

Bästa promenad: Järvafälten

Favoritgata:
Hm... Kungsportsavenyn i Göteborg, den är så härligt osvensk... 

Favoritdrink (och i vilken Stockholmsbar)? Brämhults Hallondryck, vart som helst

Äter lyxmiddag på: Gondolen

Bästa mikromaten: Micropopcorn

Favoritförort:
Akalla

Fikar gärna på: Mysiga fik på Söder

Bästa lunchställe: Fotöljen på Hornsgatan - helt ljuvliga sallader

Bästa kaffet: Hm... Mitt bästa Kaffe var i T-banan i Solna C, och dom har bommat igen nu, så jag vet inte, har inte hittat nåt nytt favvo :-( Eller vänta, El Toro i sumpan har ljuvligt gott kaffe!

Bästa konsertlokalen: Cirkus är trevligt, litet och intimt

Bästa baren: Hänger inte dirket så mycket i barer nuförtiden...

En bra gå bort-present: Blommor

Favoritlyxartikel: Dyra Cremer

Läser just nu: Ingenting, stod i kö härom dan för att köpa en Tunnelbanepocket, men det tog så lång tid för personen innan så jag han tröttna, gå och ställa tillbaka boken och gå ut därifrån utan att hon blev klar...

Läser helst: Är allätare

Favoritfärg: Lila.

Favoritskor: Är pinsamt bäkväm nuförtiden, vill bara ha sköna skor... Men har saknat Dr Martens nu ett tag så det blir höstens skor för min del tror jag

Dricksprocent: 10 % men har jag fått god mat och bra service så blir det mer

Modeförebild: Ingen

Motionerar: Hm... Inget,.. Men jag ska.... :-)

Det dyraste jag har köpt: Vår lgh

Favoritprodukt på Apoteket: Treo- bra mot så mycket

Bästa fyllekäket: Pizza

Lyssnar på: Massa blandade karameller

Mitt sämsta köp någonsin: Ett par jättesnygga färgade gröna linser, dom kostade 742:- och jag använde dom 3 ggr...

Dansar helst till: Gammal synth på hög volym

Senaste impulsköp: Ett halsband från Indiska

Favoritaccessoar: Min förlovningsring, måste nog matcha den med en fet diamantring snart ;-)


Kommentarer

Postat av: leopardia

Publicerad 2009-09-12 12:13:23

vad vill du ha för tunnelbanepocket, det kanske finns nån i gratisbutiken här hos mig ,)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-12 16:43:17

Tycker du att Avenyn är osvenskt??? Toligt att det är din favvogata. det är typ min mindre favvogata...hahaha! ;)



Och matcha den med en fet diamantring...snart? :)

Postat av: Panki

Publicerad 2009-09-12 16:51:57

Avenyn äger

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela