Pancake

Blogga på, ett å två...

Publicerad 2009-09-05 12:12:06 i Allmänt


Min önskelista:

FIA: Börja blogga, du skriver så himla bra och du är en sån härlig tjej som borde dela med dig av din underbara personlighet till oss andra bloggnördar!

LEIA: Du har alltid skrivit bra, minns dom gamla porrberättelserna (fanns inget internet då, man va tvungen att skriva egna porrnveller hehe) när vi gick i typ 6:an, my god vad jag och A va impade! Och nu är du ju så långt bort så det vore så himla kul om du började blogga där bortifrån Canada! Miss U big tajmo!

KARIN: Du bara drog till Australien och nu har man noll koll på dig, man hör ryktesvägen att du hänger med Alice Cooper på stan :-) Så börja blogga nu så man får ta del att dit liv där borta!

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2009-09-05 18:25:08

Fia och karin borde verkligen börja blogga!!! vaddå Alice Cooper? Hahaha... Kram

Postat av: Trollet

Publicerad 2009-09-06 19:02:59

Hehe, vad söt du är... Ja, jag har väl tänkt tanken, men det är ju det där med att komma igång... Men en dag! Kanske... ;)



Karin och Leia borde absolut börja blogga så man får lite koll på vad dom pysslar med nuförtiden!

Postat av: Leia

Publicerad 2009-09-11 05:45:19

haha, jag startade lixom en blogg har men jag har inte riktigt funderat ut hur det funkar an.. Ar lite efter i den har blogg-historien.. Och sa skulle jag nog skriva pa engelska eftersom jag inte har nat svenskt tangentbord a sen.. ja, sen blev det inget av.. Jag ska battra mig, lova, savitt jag vet finns bloggadressen kvar.. ska kolla

Postat av: Leia

Publicerad 2009-09-11 07:11:25

Jamen ok da.. Bara for eran skull.. leia.webblogg.se :)

Postat av: Panki

Publicerad 2009-09-11 18:35:40

Leia: Äntligen! Puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela