Pancake

Shoppa shoppa shoppa

Publicerad 2009-10-21 20:40:31 i Allmänt

Då har man varit i Kista och råkat shoppa lite dårå...

Örhängen
2 st linnen
Tunika
Bronze Powder
Bath & Shower Creme
Body lotion
Foot Creme
Läppglans

Det lustiga är att jag väldigt gärna vill ha en lila Ipod, men tycker mig aldrig ha råd med den, men om jag hade låtit bli att shoppa idag (det var ju inte direkt saker jag verkligen behövde) så hade jag varit halvvägs min ipod om inte mer. 
Suck, vad man blir trött på sig själv ibland...

Men men, va fan, man måste unna sig lite! Och det var ju kul att stöta på Pixler hennes J & J oxå helt appropå.



Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-21 22:19:26

alltså, den där fotkrämen jag testade, det är den du ska köpa, den is the shit.

Postat av: Tess

Publicerad 2009-10-22 07:20:35

Önska dig en iPod i julklapp... eller ett presentkort i en butik där dom säljer iPod's så får du iaf ett litet bidrag på vägen! :)



Förövrigt är det ju sååå mysigt att unna sig cremer etc. Det skall jag gå och shoppa imorgon efter jobbet! :)



Puss

Postat av: Panki

Publicerad 2009-10-22 15:25:21

Villken fotcreme?



Tess- Så dyra julisar får inte jag, men jag kanske skulle ge mig en själv i julklapp... :)

Postat av: tess

Publicerad 2009-10-22 16:00:30

Men du kan ju önska dig ett presentkort i en butik så att du får ett bidrag till din iPod... det var så jag menade! Jag har ingen aning om vad dom kostar! : ) Puss

Postat av: leopardia

Publicerad 2009-10-23 01:16:05

nä, det är ju lite svårt att veta när jag inte ens lyckas lämna namn :)



den här; http://leopardia.webblogg.se/2008/december/utkast-jag-har.html



den är grym!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela