Pancake

Födelsedagsmiddag i Bingokläder

Publicerad 2009-10-07 09:04:04 i Allmänt

Igår var det Darlings födelsedag, och jag hade fixat och donat, bla bokat bord på en trevlig restaurang lagom tills han slutade jobbet. Jag vet ju att han kan vara lite bekväm ibland, och ha på sig typ inte mjukisbrallor, men sånna här vindbrallor eller vad man ska kalla dom. Och går man på finrestaurang när man fyller år så går ju det bort. Så innan jag gick till jobbet tidigt igår så la jag fram en morgonpresent och ett födelsedagskort där jag skrev: Jag kommer och hämtar dig när du slutar ikväll, var hungrig, och ha inga mjukisbrallor på dig :-)
Piffig som jag är har jag ju självklart klätt upp mig, och sen när jag hämtar Darling så har han sina arbetskläder på sig!
-Skämtar du eller?
-Nä, men jag hade så brottom i morse, jag låg kvar för länge i sängen...
-Men jag skrev ju i kortet att du inte skulle ha mjukisbrallor på dig, hur tänkte du då?!
-Ja ja vet... Men jag hann inte, det blev så stressigt... Så det blev att jag åkte i jobbkläderna...
-??
 
Jag blev extremt besviken. För mig är sånt viktigt, man kan faktsikt anstränga sig lite. Men men, vi hade en trevlig kväll iaf, god mat och en soft kväll. Men ändå, så jäkla lc* att inte klä upp sig när man e ute på galej.


*lc= Low Class

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2009-10-07 20:15:48

Åååååhahahahaaa... Men Rogga!!! :) Hälsa grattis i efterskott från mig! Kram

Postat av: leopardia

Publicerad 2009-10-07 21:09:57

och hälsa grattis från mig med...

Postat av: frollen

Publicerad 2009-10-07 22:17:32

Mig med grattar efter, och ingen sa nåt när jag träffa'n i går heller. Orutin.

Postat av: Leia

Publicerad 2009-10-07 22:22:17

Halsa a gratta fran mig oxa, och jag haller med, lite for man anstranga sig! Dessutom borde han kanna dig battre vid det har laget... Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela